Obec Lety
Na Návsi 160
25229, Lety
25229, Lety
IČO: 00241393 DIČ: CZ00241393
Bankovní spojení
Základní běžný účet: 388027399/0800 (Česká spořitelna, a.s.)Běžný účet pro infrastrukturu: 19-388027399/0800 (Česká spořitelna, a.s.)
Sociální fond obce: 107-388027399/0800 (Česká spořitelna, a.s.)
Účet pro dotace: 94-3012111/0710 (Česká národní banka)
Účet pro čerpání dotace ROP: 30189-388027399/0800 (Česká spořitelna, a.s.)
Výroční zprávy dle zákona č.106/1999 Sb. ZDE
Úřední hodiny
pondělí | 8:00 – 11:30, 13:00 – 18:00 |
---|---|
úterý | 8:00 – 11:30 |
středa | 8:00 – 11:30, 13:00 – 18:00 |
čtvrtek | zavřeno |
pátek | 8:00 – 11:30 |
Adresa
Na Návsi 160
25229, Lety
25229, Lety
Hlavní, Návštěvní, Korespondenční
Kontakty
pevná linka: 257711180 úřadovna: 602134889 starosta: 602191791 účetní: 602362668 úřad: podatelna@obeclety.cz referent: ivana.melicharova@obeclety.cz starosta: barbora.tesarova@obeclety.cz asistentka starosty: lucie.kvasnickova@obeclety.cz asistentka starosty: jana.silhava@obeclety.cz asistentka starosty: hana.smolova@obeclety.cz www: http://www.obec-lety.cz/ datová schránka: e4uamakOsoby
Tesařová Barbora, Ing.
starosta
Telefon:
602191791
Melicharová Ivana
referent
Telefon:
257711180
Smolová Hana
asistentka
E-mail:
hana.smolova@obeclety.cz
Kvasnička Matěj
člen
Kvasničková Lucie, Ing.
referent
Šilhavá Jana, Ing.
asistentka
Formuláře
Odhlášení psa
odhlaseni psa.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 273,73 kB
Staženo: 181×
Vloženo: 20. 2. 2023
Oznámení kácení - v případě havarijního stavu stromu
oznameni_kaceni - v pripade havarijniho stavu stromu.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 476,65 kB
Staženo: 142×
Vloženo: 20. 2. 2023
Přihlášení psa
přihlášení psa_word.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 197,18 kB
Staženo: 490×
Vloženo: 10. 10. 2019
Přihláška - Vítání občánků
prihlaska vitani obcanku.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 181,98 kB
Staženo: 162×
Vloženo: 20. 2. 2023
Přihláška k poplatku za komunální odpad
Ohlašovací povinnost k místnímu poplatku za odkládání komunálního odpadu z nemovité věci.docx
Typ souboru: DOCX dokument, Velikost: 41,58 kB
Staženo: 538×
Vloženo: 10. 7. 2024
Žádost - samotěžba dřeva
Zadost_samotezba.docx
Typ souboru: DOCX dokument, Velikost: 27,86 kB
Staženo: 130×
Vloženo: 20. 2. 2023
Žádost - zvláštní užívání komunikace
zadost zvlastni uzivani komunikace.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 266,34 kB
Staženo: 169×
Vloženo: 20. 2. 2023
Žádost o povolení připojení ke komunikaci
zadost.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 267,91 kB
Staženo: 440×
Vloženo: 10. 10. 2019
Žádost o vydání povolení ke kácení dřevin rostoucích mimo les
zadosti_kaceni.docx
Typ souboru: DOCX dokument, Velikost: 22,28 kB
Staženo: 523×
Vloženo: 10. 10. 2019
Žádost o zrušení trvalého pobytu
zadost o zruseni TP.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 81,01 kB
Staženo: 156×
Vloženo: 20. 2. 2023
Podřízené organizační složky
-
Zastupitelstvo
-
Finanční výbor zastupitelstva
FINANČNÍ VÝBOR
podle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích
•provádí kontrolu hospodaření s majetkem a finančními prostředky obce
•sestavuje návrh rozpočtu obce, kontroluje hospodaření s rozpočtem, navrhuje změny rozpočtu
•navrhuje úspory a finanční opatření, navrhuje způsob zhodnocení dočasně volných finančních prostředků, zpracovává výhledy financování projektů v obci
•hodnotí způsob využívání věcí v majetku obce, navrhuje prodej nebo pronájem tohoto majetku
•plní další úkoly dle pověření zastupitelstva obce
•ze svého jednání pořizuje zápis -
Kontrolní výbor zastupitelstva
Kontrolní výbor Zastupitelstva obce Lety byl zřízen v souladu s ustanovením §117 zákona č.128/2000 Sb. o obcích jako iniciativní a kontrolní orgán zastupitelstvem obce
na ustavujícím zasedání OZ dne 13. 8. 2012.
Předmět činnosti výboru
Vychází:
· Z podnětu zastupitelstva obce ( §118 zákona o obcích)
· Na základě vlastního plánu kontrolní činnosti, schváleného zastupitelstvem obce Lety
· Na základě § 119 odst.3 písmeno a),b),c) zákona o obcích
Při své činnosti výbor postupuje v součinnosti s dotčenými subjekty tak, aby došlo k úplnému a co nejpřesnějšímu zjištění faktického stavu věci.
Pro svou činnost si výbor na svém prvním zasedání a vždy na začátku roku schválí plán kontrolní činnosti na daný rok, který předkládá OZ. Do plánu činnosti je výbor povinen zahrnout další úkoly, kterými ho OZ pověří.
Jednání výboru
Výbor se schází podle potřeby, nejméně však jedenkrát za 3 měsíce.
Jednání připravuje, svolává a řídí předseda, nebo jím pověřený člen výboru.
K jednání výboru mohou být přizvány k podání stanoviska či k poradě další osoby.
Usnesení výboru se zápisy a protokoly o provedených kontrolách předkládá výbor k jednání na OZ v souladu s jednacím řádem.
Provádění kontrol
Vlastní kontroly dle schváleného plánu kontrolní činnosti provádějí vždy minimálně dva členové výboru.
Při výkonu kontrolní činnosti mohou členové výboru nahlížet do příslušných dokladů na OÚ a u organizační složky obce nebo v případě zvláštního pověření též u příspěvkových organizací obce.
O výsledcích své kontrolní činnosti pořizují kontrolující členové výboru kontrolní protokol
a předkládají jej na nejbližším zasedání OZ.
Kontrolní řád kontrolního výboru obce nabývá účinnosti dnem jeho schválení OZ Lety. -
Výbor pro územní a strategické plánování
-
Přestupková komise
-
Povodňová komise
-
Stavební komise
-